Deciziile care ne influenteaza viata

Viata noastra,inca de cand incepem sa devenim constienti de noi ca fiinte umane,este un lung sir de decizii.Putem alege intre bine si rau,intre frumos si urat,intre a fi fericiti sau nefericiti.Cu toate ca avem un destin trasat de sus,uneori ne abatem de pe calea destinului prin propriile noasre alegeri.Dar aceste alegeri intotdeauna sunt nefaste.Orice este impotriva destinului este nefast noua.Cum ne dam insa seama daca drumul pe care mergem este cel din vointa divina sau e doar propria noastra alegere?Destinul,in viziunea mea e atunci cand revenim pe acelasi drum pe care am mai fost fara sa ne dam seama si fara sa facem nimic in acest sens.Cu alte cuvinte,destinul ne poarta pasii intr-acolo unde trebuie sa ne aflam.Daca ne incapatanam sa ne abatem de la acest drum cu siguranta vom avea de suferit.Intotdeauna avem de ales intre doua drumuri care au sensuri diferite.Decizia pe care trebuie sa o luam este intodeauna foarte grea.Pentru ca nu stim ce ne asteapta la capat de drum.Poate fi mai bine sau mai rau.Atunci cum putem lua totusi o decizie in asa fel incat sa nu regretam ca am facut pasul gresit?Spun acest lucru pentru ca,atunci cand suntem in postura de a lua o decizie,inseamna ca vrem ca ceva important sa se intample in viata noastra.Dar cum putem fi siguri ca am lua decizia cea mai buna?Ei bine,nu putem.Este imposibil de cele mai multe ori.In acest caz, trebuie sa apelam la singurul care ne poate ajuta sa luam decizia corecta pentru viata noastra.La Dumnezeu.El este singurul care ne poate da ajutorul,singurul care ne vrea binele neconditionat,care ne iubeste neconditionat.Dumnezeu ne iubeste si ne vrea fericiti.Cand nu stim incotro sa o luam si suntem intre doua drumuri,nestiind pe care sa-l alegem,sa-l rugam pe Dumnezeu sa ne ajute.Cu siguranta printr-un semn cat de mic ne va ajuta sa pasim pe drumul cel bun.Nu trebuie sa spunem decat:"Doamne!eu nu stiu pe ce cale sa merg.Nu stiu incotro sa o iau.Nu stiu daca ce as alege eu mi-ar fi de folos vietii mele sau sufletului meu.Da-mi Doamne din intelepciunea Ta si indruma-ma pe drumul cel bun.Ajuta-ma sa iau deciziile corecte pentru viata mea,ca eu nu stiu daca e bine sau e rau.Imi las viata mea in mainile Tale si fa ce vrei cu ea.Ca eu nu stiu ce sa fac cu ea.Stiu ca Tu imi vrei doar binele si nu m-ai duce pe un drum nefolositor mie sau care sa-mi aduca suferinta.Ajuta-ma Doamne!" Asa sa spuneti si Dumnezeu va va ajuta cu siguranta.M-am aflat si eu de multe ori in aceasta situatie si Dumnezeu m-a ajutat.Deciziile cele mai grele trebuie luate in momentele de cumpana din viata noastra.Dar fara ajutorul lui Dumnezeu nu vom alege niciodata ce e bine.Nu va fie greu sa cereti ajutorul Tatalui nostru.Pentru ca Tatal Nostru care ne-a dat viata si ne-a facut dupa chipul si asemanarea Lui ne iubeste atat de mult incat nu va puteti imagina.Poate si parintii nostrii pamanteni ne iubesc la fel de mult dar nu intotdeauna ne pot calauzi pe o cale buna pentru noi.Si nu pentru ca nu ar vrea,ci pentru ca nu intotdeauna ce cred ei ca este bine pentru noi,ne este si bine.Este bine doar in viziunea lor.Insa noua s-ar putea sa ne faca rau.Dar Dumnezeu,care este iubire totala si absoluta si atoatestiutor,care stie totul despre noi,pana in cele mai adanci strafunduri ale sufletului,este singurul care ne poate indruma pe calea cea dreapta si folositoare vietii noastre.Nu ocoliti sfaturile Sale,nu ocoliti semnele pe care vi le da,nu pregetati sa-I cereti ajutorul.Dumnezeu va va ajuta si va va raspunde la toate intrebarile pe care vi le puneti.Intrati in dialog direct cu El prin intermediul rugaciunii sau vorbind pur si simplu cu El dupa cum simte inima voastra.Ca si cum ati vorbi cu un parinte drag.Va va asculta pana la capat si va va ajuta.Dumnezeu fie cu voi toti in fiecare secunda a vietii voastre!

 
SIMONA POPESCU
Thursday, 29 December, 2011
21:29:28

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DESPRE DEMNITATE

IUBIREA FATA DE DUMNEZEU

SPIRITELE PRINTRE NOI