Iubirea nu are limite,nu are nici inceput si nici sfarsit.Ea exista dintotdeauna




Iubirea nu are limite,nici inceput si nici sfarsit.Ea exista dintotdeauna.In spatiul infinit iubirea e prezenta pretutindeni .In inimile noastre salasluieste in cea mai frumoasa ipostaza.Aceea divina.Oamenii sunt uneori inconstienti ca au acest dar divin.Ca le-a fost dat cel mai de pret dar.Iubirea...Iubirea are atatea manifestari incat nu se poate imagina.Iubirea intre parinti si copii,intre iubiti,intre oameni si animale,intre oameni in general,intre oameni intrupati si cei dezintrupati.Iubirea este universala.Am trait de curand o experienta unica in viata mea care mi-a smuls lacrimi de bucurie si de tristete in acelasi timp.Am surprins intr-o fotografie spiritul mamei mele.De ce spun asta?Pentru ca in interiorul acelei sfere,acelei forme ce caracterizeaza natura unui spirit, am zarit chipul drag al mamei mele.Mama a fost pentru mine in aceasta viata un exemplu de iubire,credinta si sensibilitate sufleteasca.Desi imi apare mereu in visele mele,a vrut sa-mi apara aievea.Si-a lasat chipul sa-mi lumineze viata.Mi-a adus aminte,desi stiam acest lucru,ca e cu mine si acum si va fi mereu cat va dura universul,adica la infinit.Mi-a readus in memorie chipul ei bland,luminos si plin de iubire.Printre sutele de spirite surprinse de aparatul foto,mi-a aparut in fata ochilor asa cum era in viata.Mi-a aratat iubirea pentru mine si de acolo,din spatiul infinit.Aparatul foto a surprins sute de asemenea spirite,parca era un festin al spiritelor.Erau unele langa altele,unele erau lipite de altele,altele le contineau pe altele.Si multe au ales sa-si faca cunoscuta identitatea avuta in viata traita aici pe pamant.A fost un spectacol al iubirii,un remind ca suntem cu totii,spirite intrupate sau dezantrupate, de aceeasi origine,divina.Nu ezitati sa credeti ca Dumnezeu exista,ca  iubirea e un dar divin,ca suntem vesnici ca spirite.Eu m-am convins de mult de acest lucru.Am avut prea,prea multe dovezi ca sa ma pot insela.Pentru mine exista un singur adevar:ca Dumnezeu ne iubeste atat de mult si ca ne dovedeste acest lucru secunda de secunda.Chiar daca trecem prin incercari de tot felul.Acestea nu demonstreaza decat ca Dumnezeu nu ne-a uitat si ca ne vrea puternici.Sa fim in stare sa doboram orice obstacol din cale noastra daca avem un scop nobil.Unicul scop pe care trebuie sa-l avem este sa iubim asemenea lui Dumnezeu.Din iubire ne-am nascut si in iubire trebuie sa traim vesnic.

Mai sus se poate vedea aglomerarea de spirite iar prima imagine infatiseaza spiritul mamei mele iubite.
Te iubesc mama!!!

Nota:pozele sunt facute in Bucuresti.


SIMONA POPESCU,
SATURDAY,22,00 PM,
BUCHAREST

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DESPRE DEMNITATE

IUBIREA FATA DE DUMNEZEU

SPIRITELE PRINTRE NOI