UNUI OM...

Mi-e greu sa scriu aceste randuri,mi-e greu sa cred ca fizic nu mai este aici cu noi,ma simt parca vinovata ca nu am facut mai mult pentru el,dar stiu ca sufletul sau este si va fi prezent mereu alaturi de sufletele celor pe care i-a iubit aici pe pamant si pe care ii va iubi la infinit.Stiu ca ii va veghea pe cei iubiti si va trai vesnic in preajma lor...Dumnezeu mi-a dat sa cunosc un om deosebit,cu un suflet bun si caritabil.Acest om a adus in vietile tuturor celor pe care i-a cunoscut,lumina,caldura,voiosie,zambet si speranta.Mereu a avut un cuvant de bine pentru fiecare,a adus pace intre cei certati,a contribuit in mod direct la fericirea altora,a fost omul lui Dumnezeu.Chiar si in momentele personale de suferinta,a pus pe primul plan pe cei iubiti sau apropiati,lasandu-se pe el pe ultimul plan.Pentru mine personal, a fost un model demn de urmat,un model de curaj si de demnitate,un model de iubire divina.Nu voi uita niciodata cuvintele lui calde,incurajatoare,aducatoare de speranta.Nu voi uita niciodata ca, poate atunci cand eram trista,m-a incurajat si mi-a fost alaturi cu sufletul si imi spunea ca Dumnezeu ma va ajuta.In sufletul meu va ramane vesnic si rog ingerii sa aiba grija de un alt inger...
TITI vreau sa stii ca te-am pretuit ca pe un frate,ti-am pretuit sufletul tau bun,vreau sa stii ca ai adus bucurie sufletului meu prin cuvintele tale calde si incurajatoare si ca mesager divin al iubirii ai adus liniste in viata mea.Mi-ai bucurat mult sufletul.Cred ca niciodata nu ai realizat acest lucru.Poate ti s-a parut ceva banal sa fi alaturi de o fiinta care trece prin niste incercari.Dar nu a fost deloc banal.A fost ca si cand insusi Dumnezeu mi-ar fi vorbit si mi-ar fi redat speranta si mi-ar fi mangaiat sufletul trist.Mi-e greu sa stiu ca nu te mai vad alaturi de copiii tai,de sotia ta,de mama ta,de noi toti.Deja ne e dor de tine mult si ne va fi pana ne vom reintalni cu totii in lumea ta de acum..Te iubim toti mult asa cum si tu ne-ai iubit pe toti, mult!

Lui Titi,un inger pe pamant si in cer....


SIMONA POPESCU
28.10.2012







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DESPRE DEMNITATE

IUBIREA FATA DE DUMNEZEU

SPIRITELE PRINTRE NOI