Nimeni nu e mai presus de nimeni,in fata lui Dumnezeu..iar cei din urma,vor fi cei dintai..am auzit spunandu-se:"Cine te crezi tu,sa-ti dea Dumnezeu,semne?Sa-ti dezvaluie din tainele Lui?Numai sfintilor le este dat asa ceva!De la Satana este!"...Dar eu ma intreb..Se autodenunta cel rau???Cand tocmai asta vrea,sa stea ascuns si sa inoculeze tuturor oamenilor,gandul ca nu exista?Eu cred ca Dumnezeu Tatal,dezvaluie cate putin din taine,celor pregatiti sa le primeasca,pentru ca nu oricine ar putea suporta asa ceva..pentru ca este socant!!!Eu consider acest dar,mila imensa a Tatalui Ceresc,pentru sufletul meu..Nimic altceva..Din prea marea iubire si prea multa mila,Dumnezeu Tatal,mi-a aratat putin din ce trebuia sa stie sufletul meu,ca sa nu se piarda...Pentru ca-mi vrea sufletul fericit..Pentru ca-mi vrea sufletul,langa El..Pentru ca ma iubeste cum nu se poate descrie in cuvinte...Si pentru ca si eu Il iubesc,cum nu se poate descrie in cuvinte...si tot nu pot spune ca iubesc ca Tatal.Sunt departe de a iubi ca El.

SIMONA POPESCU
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DESPRE DEMNITATE

IUBIREA FATA DE DUMNEZEU

SPIRITELE PRINTRE NOI