"Eu vreau sa te invat cele mai adanci cugetari si invataturi ale Mele, ca sa-Mi slujesti. Vreau sa te invat sa simti cum tu nu esti nimic fara Mine. Cativa dintre cei mai buni fii ai Mei sunt cei care s-au despartit de activitatile vietii, pentru a invata sa foloseasca arma rugaciunii neincetate. Ai fost chemat pe neasteptate sa preiei o responsabilitate dificila, indura totul in numele Meu. Iti incredintez aceste greutati si, din acest motiv, iti binecuvintez toate lucrurile tale, in toate cararile tale. In toate, Eu iti voi fi invatator si indrumator. In aceasta zi am pus in mainile tale, copilasul Meu, acest vas plin cu mirul cel dumnezeiesc, sa-l folosesti din belsug. Adu-ti aminte intotdeauna ca fiecare dificultate de care te vei izbi, fiecare cuvant jignitor, fiecare vorbire de rau si critica, fiecare piedica in lucrarea ta care ar putea sa nasca in tine frustrare sau dezamagire, fiecare descoperire a slabiciunilor si a neputintelor tale va fi unsa cu acest untdelemn,

Cunoaste si aminteste-ti pururea, oriunde ai fi, ca orice bold (suferinta, necaz) care te inteapa va fi zdrobit de indata ce vei invata, in toate lucrurile tale, sa privesti catre Mine. Toate ti le-am trimis Eu, pentru DESAVARSIREA sufletului tau."
din Epistola Sfantul Serafim de Virita.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DESPRE DEMNITATE

IUBIREA FATA DE DUMNEZEU

SPIRITELE PRINTRE NOI